Bare Minerals High Shine

Två alldeles nya bekantskaper från Bare Minerals klickades hem för någon vecka sedan och igår låg de i postboxen när jag kom hem från jobbet.
Jag hittade en ny sida med massor med makeup och hudvårdsprodukter till löjligt billiga priser som jag tänkte tipsa er om. Feelunique.com heter sidan och har sin bas i Jersey.
Dessa ögonskuggor kostar, efter lite googlande, ca 275 kr styck på t ex Kicks, men jag beställde de för 158 kr styck och dessutom fraktfritt. Bra va?
Igår kväll innan duschen provade jag både färgen Glisten och Moonshine på varsitt öga. De är ganska glittriga, så de lämpar sig nog bättre som kvällsmake än för en dag på jobbet.
De är ganska lätta att applicera, men man får vara lite försiktig så att man inte har allt på kinderna. Ett tips är att dra av penseln mot kanten eller på en bit toapapper innan man börjar applicera.
Lyckades fånga färgerna rätt bra på bilden här. Till vänster, Moonshine och till höger, Glisten.
God morgon, god morgon!
Ingen höjdardag att vakna upp till, denna tisdagsmorgon, den 3:e Maj. Snön yr för fullt här i Stockholm och Sjöstaden. Jag kryper nog ner igen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att du handlar smink innan vi åker till NY. Då behöver vi inte gå in på Sephora:)

2011-05-03 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0