En helt vanlig söndag i Sjöstaden

Vilken fantastisk helg det varit igen rent vädermässigt. Kunde ju bara inte motstå att knäppa några bilder från en av bryggorna här i Sjöstaden.
Tog en promenad bort till Matglädje för att få i mig lite lunch då inspirationen tröt något när det började bli dags att laga lite mat. Tryckte i mig en pastasallad med grillad kyckling och lite pesto innan promenaden fortsatte till bryggorna...
Mätt och belåten har jag suttit och njutit av det fina vädret och värmen tillsammans med säkert ett par hundra andra som kommit på samma lysande idé. Själv satt jag där fullt påklädd i jeans och ett linne, men många hade varit djärvare än jag och låg där i bara bikini. Inte riktigt dags än, tycker jag iallafall.
Update: Blogg.se beter sig minst sagt märkligt för tillfället. Detta inlägg publicerades 14:55, men har fortfarande inte blivit läsbar. Vi får väl se om och när den dyker upp...

Kommentarer
Postat av: camilla

Så fint det är i Hammarby Sjöstad! Ja vädret kunde man inte klaga på, helt underbart!



Har också haft jätte problem med blogg.se, gårdagens inlägg blev publicerat idag men med gårdagens tid. Skumt!



Ha en bra dag!

2011-05-09 @ 19:19:26
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, det är alldeles underbart här - framförallt så här års.

Jag höll på att bli galen igår på Blogg.se. Skickade 2 mail till dem och fick svar först på förmiddagen idag. Är det för mycket begärt att man lägger ut en "blänkare" på startsidan? Uppenbarligen...



Ha en skön måndagkväll!!

2011-05-09 @ 19:29:20
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0