Sephora♥

Jag försökte hålla mig till saker jag VERKLIGEN behöver när jag besökte Sephora på senaste semestern, men det går ju inte alltid som man tänkt sig...
Trots att jag har en palett sen tidigare, var jag bara tvungen att handla denna också. Tänk så bra att ha allt man kan tänkas behöva samlat på ett och samma ställe. Denna palett är också bättre än den förra, eftersom den inte bara består av ögonskuggor, 40 stycken för att vara exakt. Den innehåller även 5 st eyeliner, bronzing powder, 4 st rouger och hela 15 st lipgloss.
Vad mer kan man önska sig?
Ett extra plus i kanten får den, då den även kommer med en "mini palette to go", som man kan fylla med sina favoriter för tillfället och bära med sig i handväskan. Love it!!
Märket? Sephoras egen: COLORISTA

Kommentarer
Postat av: Paula

Katja! det går ju å måla en hel lägenhet med all din färg ;)

2011-05-26 @ 11:28:13
Postat av: Anna - Starwoman

Oj vilken fiffig liten (stor) palett, förstår att du inte kunde motstå :-)



Måste testa mascaran du tipsade om, kanske funkar för mig också!



Kramkalas

2011-05-26 @ 18:40:21
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0