Att bli glad för så lite...

Frossar som sagt i frukt för närvarande och fatet är för tillfället proppat med blodapelsiner, anjou-päron och bananer. Är det bara jag som gillar bananerna när de är som allra grönast, när de är sådär lagom sträva och fasta? Ingen som jag känner gillar det, men det värsta jag vet är när bananerna är gula med bruna prickar. Fy fasen!!

Ett av uppslagen i senaste Chic - tips på nya skönhetsprodukter. Fick syn på en notis om att Rituals har öppnat sin första butik i Sverige, i Täby Centrum av alla ställen. Ni som följt bloggen ett tag, kanske minns att jag bunkrade upp med en hel drös med produkter sist jag var i Barcelona. Helt underbara!! Om inte, kan ni titta här.

Kommentarer
Postat av: camilla

Bananerna ska absolut vara åt det omogna hållet gul/grön men inte så dem är sträva! :) Är den de minsta brun går den bort direkt!

2011-04-13 @ 21:33:04
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Nja, jag är nog mer för "lagom" mogna bananer men de får absolut inte vara åt det mosiga hållet när man öppnar dem ;-)



Hoppas att du har en skön torsdag, kram!

2011-04-14 @ 13:21:49
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0