Lättsam söndagsunderhållning

En riktig soffpotatis har jag varit idag och sett två filmer som definitivt går obemärkt förbi de flesta, men som fyllde sin funktion denna söndag.
I morgon börjar en ny vecka igen och jag hoppas på lite mera energi än vad jag haft idag.
Har som ambition att, precis som säkert en miljon andra, ta tag i träningen och kosthållningen igen efter ett ganska långt uppehåll. Är det fler än jag som tycker att det är svårt att komma igång? När jag väl masat mig iväg och tränat i ett par veckor, brukar det flyta på rätt bra och jag lyckas skapa en rutin kring träningen. Det gäller bara att komma iväg de första gångerna helt enkelt... Köpte ett årskort på Friskis och Svettis i Sickla när de slog upp portarna för drygt ett halvår sedan, men har inte varit någon flitig besökare direkt. Nu har jag eventuellt siktet inställt på Sjöstadshallen, så ett studiebesök på anläggningen kan vara på sin plats nästa vecka. Ska försöka lura med mig min kompis Ia också, för det är alltid roligare om man är två, även om vi troligtvis kommer att träna helt olika tider i veckorna. Har kikat lite på deras gruppträningsscheman på nätet och det ser ut som om det skulle kunna passa mig.
Nu tillbaka till soffan och fortsättningen på filmen Grown Ups. Blog you later och ha en skön söndagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0