Regn, regn och ännu mera regn.

Allvarligt talat, vad händer? Nu börjar jag bli riktigt less på detta eviga regnande. Det som började så lovande i slutet av juni med strålande solsken och härlig värme och som höll i sig i flera underbara veckor, har nu gått över till en typisk svensk sommar, med regn, regn och åter regn. Trodde på fullaste allvar att detta skulle bli den bästa sommaren på länge vädermässigt, men nu känns det på något sätt att sommaren är över och hösten är på intågande. Och jag som inte ens har börjat min semester än... Ge inte upp hoppet än, intalar jag mig själv, men efter flera veckors "gråväder" är det lite svårt att fortsätta vara positiv. Bilden av Daniel Rochelle får symbolisera hur jag känner just nu: förtvivlad och besviken. Men bara på vädret, vill jag passa på att poängtera...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0