Formex 2010

Med spänning kliver jag in på årets Formex mässa...

©klorinhäxan

Allt som jag fastnade vid tycktes visst gå i samma färgskala, sånär som porslinet från Gerbera. Allt såg så pastelligt och gott ut, så visst skulle jag kunna tänka mig en liten färgklick i allafall.

©klorinhäxan

Julpynt i mängder fanns på display. Kändes dock lite märkligt att titta på sådant mitt i sommaren, men tiden går ju fort.
Hittade en hel del härliga kuddar, plädar, vaser och krukor som gärna hade fått flytta hem till mig, men dessvärre kan man ju inte köpa något på denna mässa.

©klorinhäxan

Trots att jag inte fick stilla mitt köpbehov på mässan, så kom jag inte hem tomhänt. Mässpriser på alla de stora inredningstidningarna och jag passade även på att köpa prenumerationer på både Café och Elle till otroligt förmånligt pris. Plaza Interiör och Plaza Kvinna har jag ju redan sen tidigare. Andra inredningsmagasin passar jag på att köpa när det dyker upp någon intressant upplaga helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0