Ett Gott Slut och ett Gott Nytt År

Gott Nytt År önskar jag er alla!!
Bilden är lånad av Tripwiremagazine.com.

God morgon!
Nu är det inte många timmar kvar av detta 2010 och jag välkomnar 2011 med öppna armar.
Hade hoppats på att få lite sovmorgon idag, men jag är väl fortfarande uppe i varv efter de senaste veckornas slit och stress på arbetet, så klockan 06:30 hade min kropp tydligen fått nog av sömn.
Gårdagen var helt hysterisk på jobbet. Det kändes nästan som om halva Sveriges befolkning besökte butiken och det var inte så mycket annat att göra än att se hyllorna tömmas i ett rasande tempo. Nästan skrämmande att se hur mycket svenska folket egentligen dricker under dessa två sista veckor på året.
Vid 21-snåret igår kväll larmade jag på för sista gången detta år och gled över till Erssons för att hämta maten för denna afton. Champagnen och dessertvinet är på kylning och nu ska jag bara bestämma mig för vad det blir för rött till varmrätten. Det blir en ganska stillsam nyårsafton för min del och jag hoppas att jag lyckas hålla mig vaken till tolvslaget!
Ska strax hoppa in i duschen, sätta på en maskin tvätt och inventera skafferiet för att se om jag kanske kan ta och baka några cupcakes eller nåt idag eftersom lilla Milo lovat att komma och besöka sin moster på förmiddagen. Tomten hade visst åkt vilse och lämnat lite paket till honom här hemma i Sjöstaden...
Ha nu ett riktigt gott slut på detta år och självklart ett riktigt gott nästa!!
Kramar och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch ja, förstår att folks vanor syns svart på vitt på Systembolaget. Skrämmande egentligen...



Hoppas du får en fin nyårsafton.

Gott nytt år!



Kram!

2010-12-31 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0