Magazines ♥

Några av de härliga magasin som jag prenumererar på för tillfället, som bara samlats på hög den senaste tiden.
Ikväll ska jag nog softa (det är jag värd) och bläddra igenom åtminstone ett par av dem.

Äntligen hemma efter en låååång arbetsdag! Idag kändes det verkligen som om den aldrig skulle ta slut. Förstår inte riktigt hur vissa dagar upplevs så oerhört långa medan andra tar slut innan man ens hunnit tänka tanken....
Hursomhelst så kom den till ända så småningom om nu sitter jag här vid köksbordet och intar mitt kvällsmål bestående av två gummiaktiga Billy´s panpizzor i smakerna peperoni och kebab. Det är nästan så att jag skäms för att tala om det, men ibland har nöden ingen lag.
Som sagt, snart blir det soffan och lite bläddrande i några av de tidningar som samlats på hög här hemma och kanske är det något av intresse på tv för ovanlighetens skull. Annars blir det nog till att krypa ner och eventuellt ska jag damma av spikmattan som inte använts på ett bra tag och lyssna på lite rogivande ljud i hörlurarna, i form av vågskvalp eller regn. Inget får en att slappna av och stressa ner så bra som dessa. Borde verkligen ta den tiden lite oftare känner jag just nu....
Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll och ses vi månne i morgon igen!?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter mysigt med ljudet av vågskvalp eller regn. :) Det borde man ju lysna på när man ska gå och lägga sig.

Hoppas onsdagen inte känns lika långdragen för dig!



Kram!

2010-12-08 @ 06:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0