Nu har de äntligen kommit in...

Jag har i flera år gått och suktat efter dessa gummistövlar från Ilse Jacobsen, men det har aldrig blivit av att jag köpt dem. Häromdagen när jag surfade runt på Brando´s, i jakt på bl a nya tofflor, fick jag syn på dem återigen och mitt ha-begär väcktes till liv. När jag väl bestämt mig för att slå slag i saken och beställa de, så fanns de givetvis inte i min storlek. Typiskt!!
Tog precis en ny titt på sidan och nu hade min storlek helt plötsligt dykt upp igen. Underbart. Blir nog till att lägga en beställning omedelbums trots att det inte riktigt är väder för dem just nu, med de 9 minusgraderna vi har här i Hufvudstaden i skrivande stund.
Funderade länge och väl, om jag ville ha svarta eller vita, men slutligen föll valet på de svarta.
Jag bara älskar att beställa varor på nätet. Med några enkla, snabba klick öppnar sig en hel värld av saker. Snabbt, effektivt och tidsbesparande och dessutom slipper man trängas i affärer med allt och alla. I love it!!

Kommentarer
Postat av: Liw

gillar också dem men jag fick ett par från tretorn med rosa snörning :) lika fina dem med! =)

2010-12-12 @ 11:19:11
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Katja

Ha, ha!! Provade de på Intersport i förra veckan då de var nedsatta till 500 kr, men köpte de aldrig. De var fina och sköna, men kunde inte släppa tanken på Ilses, så det fick bli en beställning på de istället. Tror nog att mitt paket kommer i morgon...:-)



Ha en skön söndag!!



Katja

2010-12-12 @ 11:34:38
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Snygga!

2010-12-17 @ 11:55:19
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0