Paket från Vinga of Sweden

Har länge varit på jakt efter äggkoppar till detta hushåll, men lite kinkig som jag är, har jag inte hittat några som fallit mig i smaken förrän nu. För någon vecka sedan hade Campadre ett oemotståndligt erbjudande från Vinga of Sweden och 3 sådana här frukostset klickades hem i ett nafs. Inte nog med att jag gillade äggkopparna, men i setet ingick även kaffekoppar, saltkar och jättesöta små porslinsskedar. Oemotståndliga, helt enkelt!! Vad jag nu ska med tre saltkar till återstår att se, men det finns nog säkert någon stackare i min omgivning som får ta emot de överblivna två...
Helt underbart glöggset klickades hem från samma tillverkare. Jag tycker att alla glöggset brukar vara så otroligt fula, men detta föll mig i smaken.
Ljuslyktor, ljushållare och ljusstakar kan man aldrig få för många av, tycker jag. Dessa tre ljusstakar med namnet Trull kommer från samma företag och jag gillar dem skarpt. Jag tror bestämt att de ska få flytta in i mitt sovrum.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Katja!



Håller helt med dig när det gäller glöggset -tror aldrig jag sett ett i min smak och därför äger jag inget heller. Men detta var ju fint! :)



Kram på dig och trevlig helg!

2010-12-10 @ 06:03:10
Postat av: Sandra

Hej Katja,

Tips på var du hittar mer av Vinga of Swedens produkter är www.sweethome.se

2010-12-10 @ 08:38:44
Postat av: Carolines hemligheter

Jag har letat efter snygga (vita) äggkoppar i flera år känns det som, attans att jag missade det erbjudandet hos Campadre!!! De var ju jättefina :-) Och glöggservisen var också riktigt snygg, det är ju inte helt lätt att hitta fina sådana heller...



Hoppas att du har en skön fredag, kramar!

2010-12-10 @ 12:51:25
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej! Vad kul att ni tog er tid att tipsa och kommentera, det gläder mig oerhört. Ibland tänker man ju inte på att andra faktiskt kan läsa det man plitat ner...



Ha en riktigt skön helg Rebecca, Sandra och Caroline!!

På återseende hoppas jag!!



Kramar, Katja

2010-12-10 @ 21:48:24
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0