Pepparkakscupcakes med rosa kardemummafrosting

God afton!!
Trött som få efter att ha sovit extremt dåligt i natt, men istället för att vila någon timme på eftermiddagen, satte jag igång med två projekt samtidigt här i Sjöstadshemmet. Dels fick jag för mig att återanvända ett recept från Linas matkasse och  samtidigt började jag baka pepparkakscupcakes med kardemummafrosting. Ville göra något annorlunda denna gång och hittade röd karamellfärg i skåpet, så det fick bli knallrosa frosting. Lite juligt är det ju trots allt...
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen och hoppas på att jag sover hela natten denna gång. Det är en lång arbetsdag i morgon igen, så det gäller att vara utvilad.
Natti, natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0