I mitt badrumsskåp: Philosophy


Är lite sugen på att lägga in en beställning på nya duschkrämer från Philosophy, men får nog hejda mig lite eftersom det bara är tre veckor kvar tills det är dags att bege sig på en veckas semester till Barcelona.
Längtar efter att få tillbringa några timmar på Sephora, vilket säkert inte kommer att uppskattas av min reskamrat, men jag får väl ta och "kohandla" igen och erbjuda en tur till Camp Nou eller nåt i utbyte.
Kan tycka att det är lite märkligt att Sephora inte etablerat sig i Sverige än, i och med att du kan hitta butikerna i princip de flesta storstäder i Europa och även USA. Men förhoppningsvis är det bara en tidsfråga tills vi kan besöka denna underbara affär även här i Stockholm. Tills dess kan man ju beställa på nätet, t ex här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0