It´s so me...

R&C gavel i vitt läder och sängram i högblankt vitt med medar i chrome från danska TMLine kommer snart att pryda mitt sovrum. Har redan förberett och köpt ett kritvitt överkast från Mille Notti, men letar fortfarande febrilt efter sängbord.
Varför ska man alltid behöva vänta i flera veckor eller månader på leverans när man handlar möbler? Jag är ju en person som, när jag fått en idé, helst vill att saker kommer på plats på en gång och inte två månader senare. Men, men, nu är det ju som det är, så det är bara att försöka leva med det, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott! :D

2010-07-19 @ 00:52:21
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack så mycket, Mollymus!

2010-07-19 @ 14:59:18
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Vart har du köpt sängramen? Jag hittar ingen återförsäljare. Hade varit hur snällt som helst om du ville maila info!

Kram!

2011-09-05 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0