I ♥ Dermalogica

När det kommer till hudvård finns det nog inte många märken jag inte provat under min livstid. Ett märke som jag upptäckte för en 3-4 år sedan är Dermalogica och vi har varit bästa vänner sen dess. Under de första åren handlade jag mina produkter hos Hongkongbaserade StrawberryNet, men tyckte att det var jobbigt att behöva maila dem efter varje beställning för att få återbetalning av tull och frakt, så jag bytte till, som namnet antyder, Jerseybaserade Jersey Beauty Shop. Det var dessutom billigare att beställa från deras hemsida. Om du som jag, är ett stort fan av dessa produkter, kan jag verkligen varmt rekommendera att handla dina produkter av dem. Det är säkert och du kan följa din beställning hela vägen till brevlådan eller utlämningsstället. Dessutom skickar de alltid med prover i varje försändelse.
Dags nu för mig att lägga in en ny order och fylla på förråden.
See you!!
Foto: Dermalogica.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0