Morgonstund har guld i mund.

Vaknade i morse kl 05 av att dörrklockan ringde. Tog en snabb titt på mobilen för att se vad klockan var och konstaterade att det inte riktigt var dags att gå upp än, men tog på mig morgonrocken och gick ut i hallen för att se vem i sjuttsingen det var som ringde på dörren så här dags. Ingen där...
Nu började jag undra om jag verkligen hade hört något eller om det bara var inbillning, men är helt övertygad om att det ringde på dörren. Nåväl, det var ju ingen idé att gå och lägga sig igen eftersom väckarklockan var ställd på 06 så jag satte på en panna kaffe och gick och bänkade mig i soffan på min härliga balkong. Det är så otroligt lugnt och fridfullt ute tidigt på morgnarna. Inte en människa så långt ögat kan nå, bara jag och min kaffekopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0