Värmeslag, men vem klagar?

Goder afton på er! Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och kastar ihop en snabb middag bestående av köttbullar och pasta med pesto. När man jobbat 12 timmar, har man ju ingen större lust att svänga ihop några kulinariska läckerheter direkt, så det får bli "the easy way out" helt enkelt.
Har redan hunnit slänga in en maskin tvätt också, för att få en helt fri helg utan några som helst måsten. Städade lägenheten redan igår, så nu är det bara till att njuta. Fast innan jag kan njuta av helgen, så är det ju faktiskt en fredag som måste avklaras, men sen...
Ska ta en vända med vattenkannan på balkongen också, innan jag sätter mig ner för att njuta av maten. Nu när det är så här varmt och kvavt, får jag vattna var och varannan dag, trots att jag har självvattnande krukor. De är så fruktansvärt törstiga, de små liven.
Ha en bra kväll allihopa och hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0