1/11 20 hundra 10

img_0588 (MMS)

Jaha, ännu en månad har passerat och vi är nu inne i november. Har nyligen kommit hem efter en långkörare på jobbet, då jag knatade iväg något tidigare än vanligt till mitt arbete p g a lanseringen av årets 25 glöggsorter och dessutom en hel del av något exklusivare nyheter. Varje år är denna och nästa månad de riktiga utmaningarna för oss som arbetar på Systembolaget, eftersom det, förutom den smått hysteriska kundtillströmningen också ska skapas plats för ca 25 glöggsorter och ett trettiotal julölssorter på en yta som knappt existerar från första början. Med god planering brukar det dock lösa sig, men vi får ofta "trolla med knäna" för att skapa ytan. I kväll blir det med andra ord inte så mycket gjort här hemma annat än att ta sig en kvällsmacka och en kopp té, duscha och krypa ner i sängen och varva ner med lite slötittande på tv. I morgon ser jag med glädje fram emot ett besök hos min kompis Ia och hennes salong på Kungsholmen för ett välbehövligt putsande av mitt barr. Ha en skön kväll så ses vi nog i morgon igen! Natti, natti!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hoppas du blev snygg i håret:)

2010-11-02 @ 01:07:07
URL: http://newyorkfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0