Det goda köket

Bilden är lånad på nätet.
Hellooo!!
Har ni inget för er i helgen och bor i Stockholmsområdet, vill jag passa på att tipsa om ett trevligt evenemangStockholmsmässan.
Det Goda Köket går av stapeln för 12:e året i rad och är Nordens största konsumentmässa för mat och dryck och köksutrustning. Passa på att mingla bland mat/vinpersonligheter, prova vin och bläddra i det senaste på kokboksfronten.
Själv har jag ingen möjlighet att gå denna helg eftersom jag idag ska på födelsedagskalas och i morgon kommer min lilla gudson, Milo på besök. Fast det råder ingen nöd på mig, jag har ju besökt mässan vid ett flertal tillfällen tidigare och dessutom provar jag ju en hel del drycker i arbetet.
Nu ska jag ta och lägga på ett kol, så att jag hinner ta en sväng förbi Farsta Centrum innan kalaset i Farsta Strand. Är för tillfället på jakt efter fina adventssiffror till mitt ljusfat, som ju bör stå klart redan om ett par veckor. Jag är inte helt på det klara med hur de ska se ut, men jag vet när jag ser dem!! Undrar om Panduro eller möjligtvis den lilla inredningsbutiken (som jag helt glömt bort namnet på) i Centrum kan ha det jag eftersöker? Ska hur som helst ta en titt där...
Ha en riktigt trevlig lördag, vad ni än beslutar er för att göra, så ses vi snart igen! Om ni vill, förstås...
Kram, Katja
Heather Nova – Maybe Tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0