Kärleken till vitt - ett arv?


Visar några bilder på mammas och pappas hus utanför Åbo i Finland.
Nu kanske ni förstår min besatthet av vitt, jag är helt övertygad att jag fick det i modersmjölken.

Min mor håller min far i konstant arbete. Det finns alltid nya projekt att ta tag i...

God kväll på er!!
Befinner mig för närvarande ute på Systembolagets Lärcenter ute på Skarpö, strax utanför Vaxholm.
Förutom all aktivitet på Sb:s lärcenter, händer det inte speciellt mycket på denna ö såhär års. Jag tror att det bor ca 400-500 personer på ön (permanentboende), men det finns en hel del fritidshus, vilket ökar trafiken en hel del under sommarhalvåret. Det känns nästan som om man kommer långt ut på landet när man är här och ett helt annat lugn infinner sig hos en, än inne i stan, så fort man kört av färjan.
Det har varit en minst sagt mustig dag, med mycket intryck, grupparbeten, reflektion och självrannsakan av sin egen verksamhet. Temat för dessa dagar är, som jag kanske nämnt tidigare "Det goda kundmötet" och vi ska få med oss verktygen för att kunna leda det goda kundmötet på våra butiker när vi kommer hem igen. Spännande och samtidigt lite nervöst faktiskt!
Jag kommer nog sannerligen sova som en stock inatt och kommer inte vara uppe så länge till. Ska surfa runt en stund till och kika in hos favoritbloggarna för att se om det hänt något kul.
God natt på er och ses förhoppningsvis snart igen. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0