Så mycket vackrare än så här kan det inte bli...

Så vackert att man blir alldeles tårögd... Får jag flytta in här?

Foton av Tim Björn
God morgon, Bloggen!!
Sitter med min kaffekopp vid köksbordet denna lediga tisdag och blickar ut över hustaken.
Det verkar som om solen tänkt smyga fram idag och temperaturen ligger på behagliga 0 grader. Funderar lite kring hur jag ska lägga upp dagen eftersom jag har en hel del att ta tag i, denna tisdag. I morgon åker jag iväg på kurs i ett par dagar och innan dess skulle jag behöva tvätta, packa och gå igenom föruppgiften vi blivit tilldelade. Funderar också på att hinna med att åka en sväng till Länna och kika in på Mio Möbler tillsammans med Jenny och till kvällen ska jag in till jobbet för ett Temamöte i "Det goda kundmötet". Eftersom mötet börjar kl 19:30 och pågår i ett par timmar, måste jag ju ha packat och lagt fram allt inför morgondagen redan innan. Jag lär ju knappast orka ta itu med det när jag väl kommer hem vid tiotiden...
Nä, dags att sätta lite fart och hoppa in i duschen och därefter strukturera upp dagen. Det är mkt som ska hinnas med helt enkelt!!
Ha en underbar dag och på återseende!!
U2 – White As Snow

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Håller helt med, sååå fint och vad kul att dina föräldrar är lika galna i vitt som du, du har garanterat fått det i modersmjölken ;-)



Kraaam

2010-11-18 @ 19:26:55
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0