Det är bara att konstatera att man inte är 20 längre...

Ytterligare en present till mig själv från förra veckans "shopping spree" i Forum Nacka.
Väntar med spänning på att få inviga min vita Kitchen Aid, men hitintills har jag inte haft tid för bak.

Seg är bara förnamnet denna söndag i slutet på oktober.
Jag har verkligen inte orkat ta tag i någonting idag, utan har mest befunnit mig i soffan i olika positioner och bläddrat i tidningar, tittat på film och för-sovit en smula.
Har dessutom inte kunnat låta bli att shoppa lite med hjälp av min laptop, sedan Anna, en av favoritbloggarna nämnt att Länna Möbler har rea på det mesta i sitt sortiment.
Gårdagkvällen tillbringades med ett gäng kollegor från Sickla och Södermalm. Vi hade samlats i bowlinghallen högst upp i huset där jag jobbar, för att umgås en stund tillsammans.
Bowlingen, som jag, om jag får säga det själv, brukar vara rätt bra på  i vanliga fall, gick väl inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. En tredje eller kanske till och med en fjärde plats fick jag nöja mig med efter en timmes intensivt bowlande. Inget vidare resultat för en tävlingsmänniska som jag.
Efter de fysiska aktiviterna smög vi in i restaurangdelen och fortsatte att umgås över en bit mat och några glas vin. Jättetrevligt!
Senare tog några av oss bussen hem till mig här i Sjöstaden för att fortsätta kvällen över några flaskor Champagne.
Jag kan absolut inte påstå att jag var berusad igår, men lite vin, fysiska aktiviteter och en arbetsdag sätter onekligen sina spår och det är bara att konstatera att man inte är 20 längre...
Nu ska jag ta och svänga ihop en enkel söndagsmiddag - Spaghetti Bolognese. Det är allt jag mäktar med efter en otroligt ansträngande söndag, ha haa.
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll, så ses vi i morgon igen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0