Morgonmys i Sjöstadshemmet

Tända ljus under de tidiga morgontimmarna denna tisdag i Sjöstadshemmet.

God morgon, god morgon!!
Min kropp verkar onekligen vara inställd på att gå upp en viss tid varje morgon oavsett om det är arbetsdag eller inte. Klockan är bara strax efter halv åtta och jag har redan hunnit vara vaken i dryga två timmar. Kanon, då hinner jag ju förhoppningsvis beta av både det ena och det andra under dagen här hemma och dessutom svänga förbi Södermalm och kika lite i butikerna runt Ringen och Medborgarplatsen. Vi får väl se vad som hinns med helt enkelt, men först ska jag ta och slänga in en maskin med sängkläder och avsluta min första kopp kaffe i godan ro, innan det är dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för dagen.
Ha en skön tisdag, så hörs vi nog snart igen!

Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:23:47
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0