Högst upp på önskelistan!


Bilder lånade från Beach House Jersey Sheets.


Ända sedan jag kände på dessa fantastiska lakan för första gången på Formex mässan i somras, har jag känt ett sug efter dem. Men smakar det, så kostar det och jag blir helt plötsligt väldigt snål eftersom jag har skåpen fulla med sängkläder i perfekt skick.
Utseendemässigt är det inget speciellt med dem, men de är verkligen mjuka och lena som en bebis rumpa och de bokstavligen skriker efter mig...
Vem vet? Tomten kanske kommer med ett par, för själv ska jag hålla hårt i plånboken ett tag framöver.
Hoppas att ni får en alldeles förträfflig dag, ni som kikar in här på min blogg.
Nu ska jag ila till jobbet!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej och tack för titten hos mig! Kul med nya bekantkskaper :-)

Ja men får ju uppvakta sig själv när det är dåligt med den varan i allmänhet. Sen gör de så fina paket i såna där butiker, kanske kan man få tips!



Hoppas du har en skön helg!



Kram från Ann-Louise

2010-10-30 @ 16:24:43
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0