Vit lotus/Yi Yi ren i sängen

Vit lotus och Yi Yi Ren (vad nu det är?) är en bed & body mist som jag införskaffade på Rituals i Barcelona. Älskar doften av nytvättade lakan, men tyvärr håller ju inte doften i sig speciellt länge, så några spraypuffar av denna mist gör att det doftar härligt i sängen länge. Dessutom lovar texten på flaskan god sömn och meditation, hmmm. Jag går verkligen på allt, när det kommer till sådana här produkter...

Gårdagens besök på Ikea, resulterade i lite småshopping i form av värmeljus, vita och mörkgrå kuddfodral i storlek 65x65 till sovrummet, vita trägalgar till hallen och  2 stycken vita orkidéer (2 stänglade) som de sålde till vrakpris, endast 49 kr/st. Så har ni vägarna förbi möbeljätten - skynda fynda!!
Det blir till att åka tillbaka en sväng idag, eftersom jag hittade en hyfsat billig möbel till hallen i serien Bestå med vita högblanka luckor. Dement som jag är ibland, hade jag ju glömt att mäta hur stor möbeln fick vara, så det var bara att åka hem igen utan möbel.

Ett samtal till Atlantis i Sickla är nog på sin plats idag också, eftersom jag fortfarande inte fått min säng som skulle levereras i mitten på Augusti. Har ju lagt ut min nuvarande säng på Blocket, så snart sover jag väl på en madrass på golvet, om det inte börjar hända saker. Jag borde ju i och för sig vara van vid det här laget, för det är alltid problem när jag ska handla möbler. Bad Karma eller?
Hoppas att ni får en härlig torsdag och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0