G l a d P å s k

We ♥ it
God Långfredagsmorgon på er!!
Har sovit i nästan tio timmar i natt vilket inte tillhör vanligheterna. Som sig bör, råder det mer eller mindre total hysteri bland kunderna som besöker min arbetsplats inför en storhelg. Upphör aldrig att förvånas över, att alla ska handla sitt i sista minuten. Hursomhelst, trött var jag uppenbarligen igår kväll och kröp ner redan runt tio, halv elva.
Fick ett samtal på förmiddagen från vår presschef som ville informera om att TV 4 ville komma och filma i butiken, eftersom de skulle göra ett reportage om hur det är på Systembolaget till påsk. Inga problem tyckte jag, för de sköter sig själva. Denna gång slapp jag som tur är bli intervjuad, för det kan jag tycka är lite småjobbigt. Speciellt när man inte får så mycket tid på sig att förbereda sig. Måste surfa runt lite på deras hemsida för att se om jag lyckas hitta ett klipp...
Nu har kaffet runnit klart i bryggaren, så det blir till att hälla upp en kopp. Kryper nog upp i fåtöljen med min kopp, en mysfilt och de 6-7 magasin som legat och väntat på att bli bläddrade i. Tänkte börja dagen lite soft och till eftermiddagen blir det påskmiddag hos Mamma Rosberg i Farsta.
Passar på att önska er alla en riktigt glad påsk också!!

Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Tack för tipset i förra inlägget.

GLAD PÅSK till dej också! Kram

2011-04-22 @ 09:01:09
Postat av: Katja

Det var så lite så... Passade samtidigt på att beställa lite smått och gott, dock inte gummistövlar. Ha en skön påsk!!

2011-04-22 @ 09:37:50
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0