Helgen är äntligen här...

Tänk om köksbordet alltid såg ut så här... För tillfället är det belamrat med veckans post och jobbpapper i högar, något som jag verkligen måste ta tag i, idag. Men inte just nu...

Good morning Stockholm, good morning Sverige!!
Hade verkligen som avsikt att ta en välbehövlig sovmorgon denna lördag, men som vanligt bestämde min kropp att jag sovit klart vid 06. Har redan hunnit surfa runt bland favoritbloggarna och uppdaterat mig kring världshändelserna och sitter här vid köksbordet med min kaffekopp och inväntar Nyhetsmorgon på tv.
Veckan har varit lite småhektisk med mycket på jobbet och sena träningspass, så bloggen har inte riktigt fått den uppmärksamhet den förtjänar.
Känns väldigt bra att jag de senaste två veckorna lyckats klämma in åtminstone tre träningspass per vecka och det har visat sig ge resultat på vågen också. Vid fredagmorgonens invägning fick jag min första guldstjärna och har nu gått ner nästan 3,5 kg. Att gå ner ungefär lika mycket till, blir nog ganska lagom för mig och mitt välmående. Ärligt talat så förstår jag mig inte riktigt på mig själv ibland... Varför överäter jag och varför hittar jag på en massa ursäkter till att jag inte hinner träna, när jag mår så mycket bättre av mer hälsosam mat och fysisk aktivitet? Beats me!!
Snart dags att ta tag i denna gråmulna lördag. Det enda som står på min agenda än så länge är att sätta på en tvättmaskin med sängkläder, bädda rent och ett 90 minuters yogapass klockan 11. Förhoppningsvis får jag sällskap av Ia idag, för det är alltid roligare att träna med sällskap.
Önskar er en riktigt bra lördag och på återseende!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Snyggt snyggt! Riktigt fina köksmöbler!

Hoppas helgen varit bra!!

2011-04-03 @ 15:35:09
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack snälla du!! Helgen har varit stillsam - skönt!!

2011-04-03 @ 18:29:13
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0