Lifestyle Wellness och helgmorgon

Polkatryffeln från Åre Chokladfabrik matchade visst tidningen så bra att jag bara var tvungen att ta ett foto...
Hade önskat att jag fått äta en bit, men denna och ytterligare en vårstrut fick följa med systra min hem i påskpresent -  jag går ju på diet!
Minnet är bra, men oerhört kort... Ytterligare ett nytt glossigt magasin damp ner i brevlådan häromdagen. Tidigare har jag visat upp Lifestyle Woman och nu har Lifestyle Wellness dykt upp. Helt fantastiskt. Hade som vanligt helt glömt bort att jag fyllt i en prenumeration vid något tillfälle, men det gör inget, för jag gillar överraskningar.
Lifestyle magasinen finns i flera olika varianter, Wellness och Woman som jag prenumererar på, men också Lifestyle som riktar sig till både kvinnor och män och Wedding för de som inte kan få nog av bröllop.
Mer estetiskt tilltalande tidningar får man ju leta efter och dessutom är innehållet välskrivet och bilderna av hög kvalitet. Jag skulle lätt kunna köpa dessa enbart för utseendets skull, men som tur är, är innehållet också tilltalande!!

Kaffet är klart och upphällt och jag är uppe med tuppen som vanligt. Något besviken, när jag kliver ut ur sovrummet och möts av en alldeles grå himmel - jag som sett fram emot en dag som gårdagen, ljummen och solig.
Gårdagen ja, jag bestämde mig för att plocka ut lite av min övertid från förra veckan och slutade redan strax efter 11 på förmiddagen. En snabb tur till Ica fick det bli och för att sedan fortsätta hemåt för att plocka undan lite innan min söta systerson, Milo kom på besök.
Stötte på söta Caroline på vägen ut från mataffären och fick mig en liten pratstund innan vi rusade iväg åt varsitt håll.
Eftermiddagen tillbringades lekandes med Milo som älskar att bygga kojor av alla kuddar i soffan och kvällen åt att städa upp efter röjardagen. Men det var det värt!
En kopp kaffe till och lite softande innan det bär av mot Sjöstadshallen och ett yogapass på en och en halv timme. Har sett fram emot detta långpass hela veckan och tycker att det är lite tråkigt att jag bara kan gå varannan vecka eftersom jag jobbar varannan lördag.

Kommentarer
Postat av: camilla

Attans, jag som tänkte fråga om Polkatryffeln var god! Har nämligen inte provat just den sorten. Men man kan väl bara tänka sig.. :)



Duktig du är som går på diet!

Ha en riktigt skön helg!

2011-04-16 @ 12:16:40
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0