Snart är våren här.

Igår, när jag som hastigast sprang runt i Farsta Centrum på jakt efter något litet att ha med mig till lilla Sandra och hennes första lägenhet, snubblade jag över dessa härliga "trenchar" på Lindex.
Lindex och även Kappahl är butiker jag sällan besöker eftersom jag aldrig tidigare hittat något som fallit mig i smaken i dessa butiker, men på bara några veckor har jag släpat hem flera påsar från de ovannämnda. Visst är det märkligt? Hursomhelst, så provade jag den svarta först och den satt som en smäck, så då fick det bli en i färgen "sand" också. Vårjackeproblemet är löst, men som det verkar just nu, med dryga 10 minus i huvudstaden, lär det dröja innan jag får inviga dessa...
Det fina i kråksången är ju också att priset på dessa två landade på mindre än vad jag räknat med att EN vårjacka skulle komma att kosta. Katching!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0