Bättre sent än aldrig...

Ikväll klockan åtta är de tillbaka på TV4, det härliga gänget på Solsidan.

Söndag igen och jag har haft en riktig slappardag, må jag säga. Har inte satt min fot utanför dörren denna dag och myskläderna har varit på ända sedan jag duschade i morse. Härligt!!
Har inte tagit mig för att göra speciellt mycket mer än att plocka undan lite och satt på en diskmaskin, som för tillfället signalerar att den är färdig. Har legat i soffan under den gosiga pläden och sett alla 9 avsnitt av den första säsongen av Solsidan. Vilken härlig serie, så klockrent!! Jag är nog den enda människan i detta avlånga land som inte sett ett enda avsnitt av denna serie tidigare. Alla har pratat om den och jag har väl sett någon trailer, men det har aldrig blivit av att jag sett ett avsnitt - förrän nu. Nu är jag fast. Ser väldigt mycket fram emot säsongsstarten på Tv4 senare i kväll, men först blir det Spaghetti Bolognese till middag och senare en kopp té och en cupcake.
See ya!! ♥



Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Hej! Här finns en till som aldrig sett Solsidan, men det får väl bli ändring på det : )

2011-01-21 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0