En date med Kate och några dagars ledighet

Det nya numret av Elle låg och väntade i boxen när jag kom hem från jobbet idag. Tidningen lovar en date med den alldeles ljuvliga Kate Hudson och en massa annat smått och gott.

Nu väntar några dagars ledighet och funderar lite kring vad jag ska hitta på under dessa lediga dagar. Det är ju för få dagar för att resa någon längre sträcka och tanken med ledigheten är att jag ska få möjlighet att samla lite krafter och återhämta mig från en intensiv arbetsperiod. Ett kort-break med andra ord...
En kryssning till grannlandet kanske? Äta gott (även om det inte är stjärnkrogar på dessa fartyg), byta miljö en gnutta och framförallt strosa i taxfree butiken i några timmar och sitta med en drink i dansbaren och se folk göra bort sig totalt. Kanske kan jag hitta en ledig behandlingstid i Spa:t, för jag skulle behöva både en ansiktsbehandling och en massage. Känner mig verkligen så sjukt glåmig att någonting måste göras. Inte ens sminket kan få en att känna sig fräsch. Jag har passerat stadiet där man kan kamouflera skavankerna...
Många kansken blev det, så jag ska nog ta och Googla lite och kika runt vad jag har för "options". Vad det nu än blir under dessa lediga dagar, kommer de säkerligen att dokumenteras på ett eller annat sätt och ni kommer att få läsa om det på bloggen så småningom.
Nu ska jag ta mitt lilla magasin och kura upp i soffan och läsa om lilla Kate och hennes förehavanden.
Ha en fortsatt skön kväll så ses vi... Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt med lite ledighet! Hittade du ngt skojigt när du googlade? Vila ordentligt nu!



Kram på dig Katja!

2011-01-20 @ 05:47:48
Postat av: Katja

God morgon!

Ja, det ska verkligen bli skönt med lite ledigt oavsett om jag hittar på nåt eller inte. Hittade en dagkryssning i morgon, men har inte bokat nåt än... Ska Googla vidare strax.



Ha en skön dag, Rebecca och kul att du kommenterar här hos mig.

Kram

2011-01-20 @ 06:53:20
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0