Fredag igen...

Åkte cirka en kvart senare än vanligt till jobbet i morse och blev alldeles förvånad över hur ljust det helt plötsligt var på morgonen. Dessutom skiftade himlen i svagt rosa nyanser här och var och min kropp fylldes av lycka och jag kände äntligen lite hopp - snart är våren här...


Knäppte ett snabbt kort på platsen där jag tillbringar en stor del av min tid, min arbetsplats.

Äntligen fredag igen! Den vore ännu ljuvligare om det vore så att jag var ledig i morgon, men icke sa Nicke, klockan 07:00 står jag där med min kaffekopp, redo att plocka varor i 200 knyck med mina kollegor igen...
Just nu är allt rosenrött, för jag har äntligen bokat in mig här den 10-18/5. Som jag har längtat... Samma plats som för ett och ett halvt år sedan and I love it!! Har ni vägarna förbi, kan jag rekommendera detta, å det varmaste!! Innan dess hoppas jag kunna trycka in lite sol och bad också, någon gång i mars om allt går enligt planerna.
Trevlig helg på er och vi ses nog i morgon igen - om ni vill, förstås!
Kram♥




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

ÅHHHH vad skoj med NY!! Inte lite vad avundsjuk jag blir över din resa men vet att du kommer få det så härligt. New York är en häftig stad man inte kan få nog av. Har lite planer om att åka dit i början av juni men vet inte ännu!



Lånar din bild på mig och Anna från inlägget nedan om det är ok?



Kram och hoppas det går bra att jobba i morgon!



Kramar

2011-01-28 @ 22:54:24
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Katja

Verkligen!! Som jag har längtat sen sist jag var där!! Hoppas att du också kommer iväg, Ann-Louise.



Du får jättegärna låna bilden om du vill - No problem!



Trevlig helg och kram

2011-01-29 @ 06:25:05
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Att vara någons fru

Snart snart är det vår :)

2011-01-29 @ 10:02:50
URL: http://Attvaranagonsfru.se
Postat av: Anki Johansson

Det är alltid roligt att ha något att se fram emot :) Idag lördag har jag också jobbat 9-14, så nu blir det att slappa lite. Va brukar du dricka för kaffe? jag älskar att gå omkring med en kaffekopp här hemma men tycker just nu att det luktar godare än vad det smakar, har du något tips på nägot kott kaffe, jag kör alltid Gevalia, kanske dags att byta.

Kram

2011-01-29 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0