Fredagscupcakes

Det var så otroligt lugnt på jobbet idag, så jag passade på att ta ut några timmars komp på eftermiddagen. Passade mig perfekt eftersom jag varit så sjukt trött de senaste 3 dagarna.

Något vimsig kan jag ju säga att jag var, när jag slängde ihop smeten till dessa sötnosar. Hällde i 3,5 dl mjölk istället för 1 dl, så tankarna måste ha varit helt någon annanstans när jag läste receptet. Nåja, gjort är gjort tänkte jag och ställde in de i ugnen. Jag hade ställt in mig på att de skulle smaka konstigt, men det gjorde de inte. Skönt, för jag lovade nämligen att ha med mig de till jobbet i morgon. Denna gång toppades dessa med vit chokladfrosting, mums.
Ska nog ta och provsmaka en till Let´s Dance som precis börjat på Tv4 tillsammans med en kopp kaffe. Sen är det sängen som gäller för min del, för i morgon är det arbetsdag igen!!
Ha en skön helg!! ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Dom där såg ju inte lite goda ut!MUMS!

2011-01-14 @ 20:20:43
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Rebecca

Brukar bara bli lättare att hälla i formarna, kan jag tycka, om man tillsätter lite extra vätska. :)

Vilka fina bakverk du alltid gör, förresten!



Ha en fortsatt fin lördag!

Kram!

2011-01-15 @ 13:59:32
Postat av: Katja

Tack snälla ni för de fina orden. För mig är det lika viktigt att de är en fröjd för ögat som att de smakar gott också!

Ha en skön helg!!

2011-01-15 @ 16:16:47
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0