Måndag = Pyssel i Sjöstadshemmet

Ny vecka = Nybäddat
Ser fram emot att få krypa ner här i kväll.
Led belysning i sängbordet är perfekt, så att man hittar i mörkret...
Hittade små runda sladdlösa Led lampor på Clas Ohlson som fästs med antingen magnet eller klisterlapp för ynka 70 kronor.
En korg med magasin vid sängen om jag mot all förmodan skulle orka läsa innan jag somnar.
Jag brukar sällan kunna läsa mer än ett par rader innan ögonlocken blir för tunga.

Har nästan lite dåligt samvete för att jag inte klivit utanför dörren denna soliga måndag. Nu är klockan redan så mycket att det är för sent att gå ut och njuta av det vackra vädret. Å andra sidan har jag fått en hel del gjort här hemma och det är väl bra... Tvättat, strukit, bäddat rent, dammsugit, dammat, moppat golven och all tvätt har vikts in i skåpen där de hör hemma. Iphonen har gått varm och spelat upp flera avsnitt av Filip och Fredriks podcasts som jag laddade hem igår och som jag har skrattat till för fullt här i min ensamhet.
Nu ska jag ta och bestämma mig för, om jag ska ta och promenera till Sjöstadshallen för en timme på löpbandet eller inte. Innerst inne vill jag nog hellre för-sova en liten stund i soffan, men min kropp skulle nog behöva lite motion trots att träningsvärken blir starkare och starkare för varje timma som passerar. Ja, det återstår att se hur jag gör. Jag behöver ju inte bestämma mig omedelbums...

Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Tycker du ska unna dig att för-sova lite nu när du varit så duktig : )

2011-01-31 @ 15:47:42
Postat av: Katja

He, he! Nu ska ju du säga att jag SKA masa mig iväg och träna och för-sova efter det!!

2011-01-31 @ 15:50:56
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Att vara någons fru

Vilka galet snygga lakan!

2011-01-31 @ 17:34:57
URL: http://attvaranagonsfru.se/
Postat av: Anki Johansson

Nej, om du går och tränar får jag ju dåligt samvete för att jag inte tränat haha

2011-01-31 @ 18:39:45
Postat av: Katja

Emma, lakanen är köpta på Hemtex för någon månad sedan. Köp 2 betala för 1 eller nåt sånt... Kila in och kolla om de finns kvar!

2011-01-31 @ 18:51:44
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0