Utflykt till Ingarö För första gången i mi...

img_3304 (MMS)

Utflykt till Ingarö För första gången i mitt liv ska jag med kommunala medel ta mig ut till Ingarö. En resa som enligt Sl.se tar allt mellan 40 min och en timme. Anledningen till den lilla utflykten är att jag ska hälsa på Tiina, den lilla höggravida Barbamamman, som håller i tåtarna på jobbet när jag är borta. Jag hoppas att fikat är klart när jag är framme, för jag fick inte med mig någon matsäck till denna utflykt ut på landet!! Skönt ska det iallafall bli att få andas lite lantluft. Om jag kommer fram, vill säga... Känner mig lite vilse på dessa bussar, så håll tummarna!!


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Mysigt! Hoppas att du kom fram ordentligt utan missöden och att ett dignande fikabord väntade på dig väl framme ;-)



Skall bli jättekul i morgon, flera bloggisar under samma tak och ett berg med choklad!!! Kan det bli annat är lyckat :-D



KRAMAR

2011-01-24 @ 18:11:16
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja, resan gick faktiskt smidigare än jag förväntat mig. Problemen kom när jag väl klivit av bussen och skulle gå nästan 1 km från hållplatsen. Irrade runt en bra stund bland träd och hus, innan jag slutligen kom fram till rätt ställe. De visade sig att jag svängt av vid fel anslagstavla...

Ska bli jättekul att träffa er i morgon och framförallt ett välkommet inslag i den annars så trista vardagen.

Längtar så efter lite sol och värme för då får jag en helt annan energi än vad jag har för tillfället!!

See ya!!

2011-01-24 @ 18:29:27
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Skönt att höra att du kom fram till slut! :)



Kram på dig!

2011-01-25 @ 05:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0