14.6.11

Kikar in en snabbis så här i ottan för att önska er alla en riktigt bra och solig dag!
Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning för det sista bc-mötet på Huvudkontoret innan semestrarna drar igång på allvar. På dagens agenda står, förutom ett fullspäckat möte, en hemlig aktivitet på Djurgården och därefter avslutningsmiddagGrodan, på Östermalm. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha på mig idag, då jag från början bestämt mig för att ha klänning och klackar, men den hemliga aktiviteten gör att det kanske inte är den bästa utstyrseln helt enkelt. Är inte så förtjust i överraskningar utan vill gärna veta alla detaljer i förväg, så att jag kan lägga upp en plan. Nåväl, får väl göra en kompromiss och ta på mig byxor och klackar och sedan packa ner ett par ballerinor i väskan för aktiviteten.


Som ni kanske märkte, så blev det inget inlägg igår. Jag var helt slut efter en lång dag.
Vi är inne i den tredje veckan av total hysteri på arbetet och jag börjar bli både fysiskt och psykiskt utmattad. Nu är det bara denna vecka kvar och en helt vansinnig midsommarvecka, sen blir det semester för min del i tre veckor.
Vad jag kommer hitta på under dessa tre veckor kommer ni bli varse om så småningom, men som det ser ut, så kommer jag inte att åka utomlands denna gång. Sparar det till senhösten istället.

Ha en fab dag och på återseende!! Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm det låter spännande med hemlig aktivitet! :-)

Tack för grattishälsningen! Nu börjar det klia i fingrarna!



Ha en skön dag!

Kram

2011-06-15 @ 09:38:28
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0