Aja baja, för fusk!

Nu är radiatorn nedmonterad och står ute på balkongen tills i morgon...
Mmmm, fuskjobb är jag inte förtjust i!! Har granskat hela lägenheten med lupp, när jag flyttade in här för drygt ett år sedan och upptäckte detta under fönsterbrädan i köket. De flesta skulle väl inte ha sett detta, men mitt granskande öga fick syn på det. Nu fick rörmokaren komma och montera loss elementet och i morgon får målarna göra om och göra rätt.

Då var det måndag igen och en kort arbetsdag för min del. Har faktiskt hunnit med att gå till frissan och umgåtts med rörpularna en stund. Nu sitter jag här i soffan med min laptop och snart ska jag nog laga lite barbecue kyckling till middag ikväll och matlåda till i morgon. Smått hysteriska dagar väntar, eftersom hela Sveriges befolkning ska handla sin midsommardryck på onsdag eller torsdag. Ärligt talat förstår jag inte varför man vill utsätta sig för det, men men, alla är vi olika, eller hur?
Helgen blev väldigt kort igen, då vi även denna söndag tillbringade ett antal timmar på jobbet med att fylla på hyllorna inför denna vecka. Dock var lördagens grill och brännbollsafton med arbetskamraterna riktigt trevlig och opretentiös och jag har faktiskt lite träningsvärk från den fysiska aktiviteten både här och var idag. Vem vet, det kanske dyker upp några bilder här under eftermiddagen/kvällen...
Nu ska jag ägna en stund till att uppdatera mig lite på vad som hänt hos favoritbloggarna och sen ska jag ta tag i resten av denna dag. Ha det gott så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0