Glad Midsommar ♥

Dessa söta doftljus från Mr Asa, inhandlades på Campadre för någon månad sedan och passar perfekt på nattduksbordet i mitt sovrum. En mild doft av vanilj kommer att spridas när de tänds, men jag vet inte om jag vill använda de, då jag tycker att de är så fina. Tofsar och allt, i sann Maria Montazami-anda!

God förmiddag på er alla fina!!
Så var årets midsommarhysteri på arbetet avklarat och vi överlevde även detta år, men jag kan lugnt säga att jag inte var den piggaste tjejen på denna jord, när jag lämnade butiken strax efter åtta igår kväll. Nu har semestern officiellt börjat för min del och hjärnan ska få vila de närmsta tre veckorna.
Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar tillsammans med era nära och kära!! Jag ska iväg till Ia och Dane och grilla lite senare idag, men innan dess ska jag nog baka en liten Cheesecake att ta med, från Leila Lindholms fantastiska bok, "A Piece of Cake"!!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt att du överlevde gårdagen, men förstår att man inte är pigg efter en sådan dag!



Mmmm, supergott med cheesecake! :)



Önskar dig en Glad Midsommar, fina Katja!



Kram!

2011-06-24 @ 11:05:50
Postat av: Katja

Detsamma till dig, Rebecca! Passa på att njuta ordentligt av din ledighet också och unna dig något trevligt. Ett glas Champagne, en upplevelse eller något annat som faller dig i smaken.



Kram

2011-06-24 @ 11:12:22
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Anki

Glad midsommar till dej också! Hoppas du kunde sitte ute med kaffe och tidning imorse, det lät väldigt mysigt. Kram

2011-06-24 @ 12:55:14
Postat av: Katja

@Anki: Ja, det gjorde jag faktiskt. Blev så glad när solen verkligen sken i morse...

2011-06-24 @ 13:15:46
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0