MAISON BELLE - What´s the hype?


Köpte en samling rengöringsprodukter från Maison Belle av danska Isabella Smith förra helgen, när jag råkade ha vägarna förbi Illums Bolighus vid Hamngatan. Har sett dessa på var och varannan blogg på senaste tiden och tänkte att det måste jag ju prova...
Det har jag nu gjort i nästan en vecka och jag måste säga att jag förstår inte riktigt "hypen". De är ju inte direkt billiga, luktar inte speciellt gott och rengör definitivt INTE så som jag vill att de ska göra. Nä, dessa kommer jag nog inte köpa fler gånger. Ett plus dock, är att förpackningarna är väldigt fina och kan stå framme utan att man behöver skämmas, men that´s it!! Tacka vet jag ett tyskt mirakelmedel i kakform, som jag inte kommer ihåg namnet på för närvarande, men som jag kan tipsa er om vid ett annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Anna -Starwoman

Jag har inte testat någon av dem du har där på bilden, men badrumsrengöringen med mintdoft luktar super och är super tycker iaf jag :-) Deras toarent däremot suger o är helt värdelöst ;-)



Nu läggdags!



Kramar

2011-06-08 @ 23:19:27
Postat av: Rebecca

Halloj!



Oj, vad skönt att jag inte gått på den hypen då! :) Nä, jag använder några produkter som jag är rätt nöjd med, så finns ingen anledning att byta. :)



Kram!

2011-06-09 @ 05:56:34
Postat av: Tina

God morgon!

Tack för varningen.

Har länge tänkt att jag skulle köpa en hel uppsättning, men har väntat lite då jag tycker att de är lite dyra. Har ju av någon anledning trott att det är mirakelmedel. Men nu tror jag att jag struntar i det och håller mig till Ajax :-)

Ha en riktigt bra dag!

/Tina

2011-06-09 @ 08:04:52
Postat av: Katja

Ja, det är inte för intet jag titulerar mig själv Klorinhäxan, ha ha!! Klorin, Grumme såpa och ett tyskt ekologiskt mirakelmedel i kakform som jag inte kommer ihåg namnet på för tillfället är helt klart bäst. En och annan Ajax finns det nog här hemma också. Är en riktig "sucker" för sånt. En del gillar skor och jag gillar rengöringsmedel... Fast jag gillar ju skor också förstås, glömde nästan det!!

2011-06-09 @ 20:44:59
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller med dig, köpte kitchenrengöringen igår och jag hade väntat mig nåt alldeles extra... men tyckte inte den var nå speciell alls. Doften var så svag och försvann nästan på en gång.

kram

2011-06-12 @ 18:20:22
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0