Enjoying the moment.

Gårdagens tidningsskörd ligger och väntar på mig, så jag ska nog ta mig en kopp kaffe och krypa upp i den stora fåtöljen och börja bläddra lite lätt. Det dimper ner nya tidningar var och varannan dag numera, då jag helt glömt bort vad jag prenumererar på och vilka prenumerationer som har gått ut. Vill passa på att tipsa om Tidningskungen, som alltid har en massa bra erbjudanden och det bästa av allt är, att man slipper säga upp prenumerationerna när man tröttnar, eftersom man hos de inte behöver tillsvidareprenumerera. "What you pay for is what you get" helt enkelt. Kika in, de har de mesta i tidnings och magasinväg.
Klockan åtta är det yogadags igen, men fram till dess ska jag som sagt bläddra i tidningarna och eventuellt se ett avsnitt av någon serie. Soffpotatis, fram till yogan - det är min melodi denna eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

TUSEN TACK snälla Katja!

Här har jag gått och gnällt för min man att jag gärna skulle vilja prenumerera på några särskilda tidningar, men vägrar så länge det är tillsvidarepreumeration efter den period man betalat för -något jag hatar! Men nu ska jag gå in och titta på Tidningskungen. Du har ju gjort min dag, söta du! :)



Ha en fin fredag!

Kram på dig!

2011-03-25 @ 05:40:51
Postat av: Katja

Det var så lite så... Kul att du uppskattade mitt lilla tips. Ha en kanon fredag. Själv jobbar jag till 19:30, hmmm....



Kram, Katja

2011-03-25 @ 06:59:10
URL: http://klorinhaxan.blogg.se/
Postat av: Anki Johansson

Vilken härlig bild! Älskar verkligen när man hör posten komma och där ligger en ny tidning.

Tack för tipset, ska genast gå in där och klicka hem några bra tidningar.

Ha en bra helg! Kram

2011-03-25 @ 08:36:33
Postat av: camilla

Känner igen det där, förut hade jag flera olästa tidningar. Nu har dock alla prenumerationer gått ut så jag ska nappa på något nytt tänkte jag. :)



Ha en fin fredag och helg!

2011-03-25 @ 19:58:19
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0