I shoppingpåsen hittar man...

Fredagens lilla shoppingtur till Iittalas Outlet i Gustavsberg resulterade i en kasse smått och gott.
Vita skålar från Rörstrand som kan användas till lite allt möjligt fyndades för ynka 19:- styck, de grå Iittala skålarna för 49:-, servetter i härlig sommarfärg (vattengrön) och ytterligare ett par hallonkivisar fick följa med hem.
Egentligen hade jag bara tänkt köpa med mig en kivilykta hem, men när jag betalat mina fynd, kom jag på att jag hade en 100 kronors rabattkupong i plånboken, så jag fick springa in i butiken igen och roffa åt mig en till...

Kommentarer
Postat av: camilla

Oj vad mycket fint! Älskar Iittalas outlet! Kivisar kan man ju inte få för många av ;)



Ha en skön söndag!

2011-03-20 @ 12:09:49
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0