God morgon, Lördag!!

Nya fräscha tulpaner i det blekaste rosa pryder köksbordet och ljusstakarna har fått flytta in i hörnet som ni kan se.

Ett, för mig, alldeles nytt livsstilsmagasin, fick följa med hem från senaste besöket på Ica Kvantum. Har inte hunnit bläddra i den än, men utseendet faller verkligen mig i smaken. Vitt, silver och ett svartvitt foto av Angelina Jolie på framsidan. Hoppas innehållet håller samma höga klass...

Inget får en på bättre humör än en ledig soldränkt lördag. Det är fortfarande kallt och ruggigt ute, men vad gör det, när solens strålar smeker en lite lätt och signalerar att våren faktiskt snart är här. Det finns ett ljus i änden av tunneln trots allt...
På dagens agenda står som vanligt lite småpyssel här hemma innan det är dags för en liten vända till Köpkvarteret för att inhandla en liten present till Paula som fyller år. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på än, men jag har ju flera timmar på mig att strosa i butikerna och bli inspirerad. Det är ju inte förrän på eftermiddagen jag ska iväg på hennes kalas...
Nu ska jag först ta och doppa mina händer i ett varmt bad och göra den där manikyren som jag borde gjort för länge sen. Mina händer ser rent ut sagt för jävliga ut. Torra, av all kartonghantering på jobbet och med små skärsår lite här och var, för att inte snacka om mina nagelband som är alldeles frasiga. Usch, säger jag bara... Men det är snart ett minne blott!
Ha en skön lördag och på återseende! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack för tipset! Den tidningen har jag helt missat. Oerhört snyggt omslag!!

2011-03-09 @ 21:46:26
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0