Lördagsmys på egen hand

Lördagsmys på egen hand är faktiskt väldigt skönt ibland. När man varit så oerhört social hela veckan, tycker jag att det är en ren befrielse att slippa umgås med någon annan än sig själv en lördagkväll då och då.

Då har man återigen gjort ett gott dagsverke och kan nu äntligen njuta av att det faktiskt är helg igen.
Denna lördagkväll tillbringar jag som sagt med mig själv och bara mig. Köpte med mig lite varmrökt lax, potatissallad och en klick chiliaioli från charkdisken på Ica och blandade snabbt ihop en liten sallad med fetaost till detta. Nu ska jag njuta av ett halvt glas knastertorrt, vitt Bourgogne vin, även om det kostar mig några points. Man ska unna sig gott även om man, som jag, går på diet. Tränar nog bort en stor del av detta i morgon...
Ska till och med avnjuta min middag i soffan, vilket inte händer speciellt ofta. Ett eller två avsnitt av House får hjälpa mig att spendera denna kväll eller man kanske skulle ta och se en film istället...?
Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0