Shit!! Vad var det som hände egentligen? G...

img_4179 (MMS)

Shit!! Vad var det som hände egentligen? Gick som vanligt upp vid sextiden i morse trots att jag gick och lade mig efter ett igår. Satte på några koppar kaffe och lullade runt en stund, men bestämde mig för att lägga mig i sängen och vila någon timme till. Vaknade vid 12:30 och fattade inte riktigt vad som hänt. Kände mig rätt mör, på vägen hem från det lilla bluesgiget på kvarterskrogen Backstreet i Johanneshov, men grabbarna var jätteduktiga, så det var väl spenderade timmar en lördagkväll. Jag har iallafall tagit en promenad till Konsum här i Sjöstaden och lagat en något sen lunch bestående av en pestopastasallad med chilimarinerad kyckling, basilikamozzarella, fetaost, tomater, rödlök,alfalfagroddar och en blandning av maché och ruccolasallad i botten. Supergott!! Nu blir det filmtajm i soffan och det lutar starkt åt en komedi ikväll. Little Fockers, som jag längtat efter länge!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0